درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10700صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 14:32
روابط عمومی  و رسانه  زیرساخت توسعه فرهنگی و اقتصادی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در جمع مدیران روابط عمومی و فرهنگی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه ساری گفت
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در جمع مدیران روابط عمومی و فرهنگی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه ساری گفت: روابط عمومی می تواند با طراحی برنامه های مناسب وحدت فرهنگی ایجاد کند و در حقیقت روابط عمومی و رسانه زیرساخت توسعه فرهنگی و اقتصادی است

 

 احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی  در جمع مدیران روابط عمومی و فرهنگی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه ساری سخن می گفت با اشاره به شعار سال 93 به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: روابط عمومی می تواند با طراحی برنامه های مناسب وحدت فرهنگی ایجاد کند و در حقیقت روابط عمومی  و رسانه  زیرساخت توسعه فرهنگی و اقتصادی است


وی افزود : روابط عمومی می تواند با ترویج فرهنگ نقادی، فرهنگ گفتگو و نقدپذیری زمینه اطلاع رسانی و اطلاع یابی را فراهم کند و استفاده از تحقیق و پژوهش در کلیه فعالیتهای روابط عمومی از ضروریات است .


دبیر شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد: روابط عمومی قلب تپنده و مغز متفکر سازمان است و برای تحقق رسالت و وظایف خود باید به روشها و شیوه های کار با رسانه آشنا باشد.


وی تاکید کرد : روابط عمومی سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای امروز دستگاهها و سازمانها نیست و روابط عمومی ها برای انجام فعالیت خود باید از تکنولوژی های نوین و شبکه های اجتماعی بیشتر استفاده کنند .


وی به وضعیت مصرف بیش از حد انرژی در کشور و استان هم اشاره کرد و گفت : اگر بر اساس آمارها ، مصرف انر‍‍‍ژی مردم ایران بسیار بالاست حل این مشکل فقط از طریق فرهنگ سازی ممکن است و رسانه ها و روابط عمومی هم برای حل این مشکل وظیفه اصلی را دارند.


وی از تلاش مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه ساری در بحران برف منطقه غرب مازندران و توزیع مناسب و به موقع فرآوردهای نفتی در ایام نوروز تقدیر و تشکر نمود و گفت : امروز دولت تدبیر و امید فعالیتهای گسترده ای را در حوزه های مختلف انجام می دهد و ضرورت دارد روابط عمومی با برنامه های راهبردی و نوین نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام نمایند .


در این همایش طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری و محمدی مدیر روابط عمومی این شرکت گزارشی ارائه نمودند و در پایان به چند تن از مدیران و خبرنگاران فعال در حوزه شرکت نفت منطقه ساری لوح تقدیر اهداء شد .

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد