احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در جمع مدیران روابط عمومی و فرهنگی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه ساری سخن می گفت با اشاره به شعار سال 93 به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: روابط عمومی می تواند با طراحی برنامه های مناسب وحدت فرهنگی ایجاد کند و در حقیقت روابط عمومی و رسانه زیرساخت توسعه فرهنگی و اقتصادی است
وی افزود : روابط عمومی می تواند با ترویج فرهنگ نقادی، فرهنگ گفتگو و نقدپذیری زمینه اطلاع رسانی و اطلاع یابی را فراهم کند و استفاده از تحقیق و پژوهش در کلیه فعالیتهای روابط عمومی از ضروریات است .
دبیر شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد: روابط عمومی قلب تپنده و مغز متفکر سازمان است و برای تحقق رسالت و وظایف خود باید به روشها و شیوه های کار با رسانه آشنا باشد.
وی تاکید کرد : روابط عمومی سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای امروز دستگاهها و سازمانها نیست و روابط عمومی ها برای انجام فعالیت خود باید از تکنولوژی های نوین و شبکه های اجتماعی بیشتر استفاده کنند .
وی به وضعیت مصرف بیش از حد انرژی در کشور و استان هم اشاره کرد و گفت : اگر بر اساس آمارها ، مصرف انرژی مردم ایران بسیار بالاست حل این مشکل فقط از طریق فرهنگ سازی ممکن است و رسانه ها و روابط عمومی هم برای حل این مشکل وظیفه اصلی را دارند.
وی از تلاش مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه ساری در بحران برف منطقه غرب مازندران و توزیع مناسب و به موقع فرآوردهای نفتی در ایام نوروز تقدیر و تشکر نمود و گفت : امروز دولت تدبیر و امید فعالیتهای گسترده ای را در حوزه های مختلف انجام می دهد و ضرورت دارد روابط عمومی با برنامه های راهبردی و نوین نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام نمایند .
در این همایش طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری و محمدی مدیر روابط عمومی این شرکت گزارشی ارائه نمودند و در پایان به چند تن از مدیران و خبرنگاران فعال در حوزه شرکت نفت منطقه ساری لوح تقدیر اهداء شد .